SpareBank1 Nord-Norge ville bidra med inntil 9 millioner kroner for å bygge Norges råeste sykkelpark i Harstad. Men for å nå den summen måtte hele byen engasjeres. Det ble til en ni ukers folkefest hvor hele Harstad lot seg engasjere!
Sommeren 2020 skulle «alle» plutselig på ferie til Nord-Norge. Men hvorfor skulle noen ta turen til Harstad? Byen manglet en tydelig posisjon, og en plan for å nå ut til folket.
Menneskets beste venn fortjener seletøy av ypperste kvalitet, som sitter godt, og gir maksimal bevegelsesfrihet, helt uten å gnage. Og Canion fortjener en identitet som får frem at det nettopp det de leverer.
Mennesker i sorg skal slippe å la seg frustrere over dårlig brukergrensesnitt på nettsidene til begravelsesbyrået. Godt UX-design har sjeldent vært viktigere enn når vi utviklet nye sider for Solstad Begravelsesbyrå.
Verdens eldste seilende skonnert, og en av Harstads største kulturskatter, markerte sinn 150års-jubileum i 2018 med en helt ny profil, nettside, og noen fantastiske filmer som hyller både båt og mannskap.
Harstads eget bryggeri trengte en identitet med like mye karakter som det fantastiske ølet de lager. Lokale råvarer står sentralt i produksjonen, og lokale signaler ble også bærende for identiteten.
Kommunen som alltid har blitt forbundet med landbruk og kværfjordkake ønsket seg en ny, moderne identitet for å få frem en økt satsning på barn, oppvekst og familielivet.