Jobber new
  • All
  • Design
  • Nettside
  • Kommunikasjon
  • Strategi
  • Paletten

    Kunst på ramme alvor

  • Om:nord

    Arena for grønn omstilling i nord

  • Sparebank 68° Nord

    Bankfusjon med ringvirkninger

  • Logosymbol til Reno-Vest med grønne blader som bakgrunnsbilder.

    Reno-Vest

    Renovasjonsselskapet som vil gjøre sine kunder til bærekraftshelter.

  • Harstad folkehøgskole

    Sammen skaper vi kultur

  • Saltkråka

    Vi rydder kysten, strand for strand.

  • Folki

    Folki

    Arbeidsinkludering og opplæring for mennesker med særskilte behov.

  • By50

    By50

    Et av Norges største og mest ambisiøse byutviklingsprosjekter

  • Vesterålen Bike Park

    En sykkeldestinasjon i verdensklasse.

  • Bachfest Nord

    Verdensomspennende konsept hvor Bach og hans musikk markeres gjennom en årlig musikkfestival.

  • Kronstein Eiendom

    Kronstein Eiendom

    Nylig etablerte de et eget eiendomsselskap som skal styre og forvalte konsernets eiendomsportefølje for utbygging.

  • Digitrofi

    Digitrofi

    01000100(D) 01001001(I) 01000111(G) 01001001(I)

  • Logo Vox Arctica i hvitt med blått bilde av snødekket fjell i bakgrunnen.

    Vox Arctica

    Moderne, arktiske stemmer som gestalter store, klassiske verker

  • Faktor Harstad

    Faktor Harstad

    Lederforum for byutvikling i Harstad.

  • Harstadkonferansen

    Harstadkonferansen

    Harstadkonferansen i ny drakt

  • Neotemp

    Neotemp

    Ny identitet til verdens beste varmepumpe

  • Unifractal

    En revolusjonerende mikrolæringsplattform

  • elmea

    Elmea

    Lofotkraft siktet seg inn mot fremtiden og ble til Elmea

  • H-Link fra Nordkraft Fiber

    H-Link fra Nordkraft Fiber

    Bindeleddet mellom mennesker

  • Sør-troms museum

    Sør-Troms Museum

    18 attraksjoner og utallige historier samlet på en helt ny webside.

  • The Tide

    The Tide

    Ekte opplevelser i lekre omgivelser

  • Noereh

    Den samiske ungdomsorganisasjonen som samler, bevarer og utfordrer det samiske.

  • Fokus optikk

    Optikk slik det skal være

  • Vakre Vene

    Fra butikken på hjørnet til landsdekkende motebutikk på nett

  • Ventyr

    Ventyr

    Live like a traveller

  • Concrete Innovation Cluster

    Concrete Innovation Cluster

    Bygg for evigheten

  • Audiolight

    Audiolight

    Amplified goosebumps

  • Norkon

    Konferansen for leverandørindustrien til de blå næringene i nord

  • SpareBank 1 Nord-Norge

    Helt ny kommunikasjon for helt nye reiseopplevelser i nord.

  • Vi går for sykkelparken

    SpareBank 1 Nord-Norge / Samfunnsløftet

    SpareBank1 Nord-Norge ville bidra med inntil 9 millioner kroner for å bygge Norges råeste sykkelpark i Harstad. Men for å nå den summen måtte hele byen engasjeres. Det ble til en ni ukers folkefest hvor hele Harstad lot seg engasjere!

  • LINK Harstad

    LINK Harstad

    Nettverket for unge profesjonelle i Harstad.

  • Amiff

    AMIFF 2020

    Et visuelt uttrykk som spiller på stort tolkningsrom med referanse til kontrastene i årets tema: The space between us

  • Nansenskolen

    Nansenskolen

    Nye nettsider til en stolt og ærverdig utdanningsinstitusjon

  • Kronsteingruppen

    Kronsteingruppen

    Regionens største entreprenørkonsern har fått en tydelig definert merkestrategi, et helt nytt navn, og nye identiteter til både konsern og døtre.

  • Visit Harstad

    Visit Harstad

    Sommeren 2020 skulle «alle» plutselig på ferie til Nord-Norge. Men hvorfor skulle noen ta turen til Harstad? Byen manglet en tydelig posisjon, og en plan for å nå ut til folket.

  • Kvääniteatteri

    Kvääniteatteri

    Teaterprosjektet vil foredle tradisjonene og modernisere kulturen for å sikre kvenenes relevans i historien, og ivareta kvensk kultur og språk.

  • Vesterålskraft

    Vesterålskraft

    Revitalisering av en bauta innen Vesterålens rike industri og næringsliv.

  • Hinnstein

    Hinnstein

    Ingeniørbedriften Hinnstein bygger for framtiden med nær, fjellstø og innovativ kompetanse.

  • Thema Consulting Group

    Konsulentselskapet i Oslo er en etterspurt prognose- og modelleverandør til energimarkedet i Norden og Europa. Vi fikk utvikle deres nye nettsider.

  • Norges Sjømatråd – Fiskesprell

    I konkurranse med flere andre byråer vant vi jobben med å utvikle et helt nytt design for Fiskesprell.

  • Bitz & Blitz

    Event- og produksjonsselskapet som tar kunstneriske og sceniske produksjoner til nye høyder.

  • Tannlegehjelpen

    Tannlegehjelpen

    Helsetech er en bransje i rivende utvikling. Innen munn- og tannhelse er Tannlegehjelpen helt i front. Vi fikk utvikle identiteten deres.

  • Canion

    Canion

    Menneskets beste venn fortjener seletøy av ypperste kvalitet, som sitter godt, og gir maksimal bevegelsesfrihet, helt uten å gnage. Og Canion fortjener en identitet som får frem at det nettopp det de leverer.

  • Neroli

    Néroli

    Ditt perfekte pusterom - midt i byen

  • Solstad Begravelsesbyrå

    Solstad Begravelsesbyrå

    Mennesker i sorg skal slippe å la seg frustrere over dårlig brukergrensesnitt på nettsidene til begravelsesbyrået. Godt UX-design har sjeldent vært viktigere enn når vi utviklet nye sider for Solstad Begravelsesbyrå.

  • Ilios

    Ilios

    Festival for my musikk

  • Harstad Kulturhus
  • Rundt neste sving
  • Tromsø Jazzfestival

    Tromsø Jazzfestival

    Tromsø Jazzfestival er en årlig sommerfestival i Tromsø, som ble arrangert for første gang 11. - 14. august 2016.

  • Nordnorsk gitarfestival
  • Bakerinnen

    Bakerinnen

    En djævelsk god bok

  • Lykke & Lukas
  • Red Monkey Corp
  • Radio Harstad

    Radio Harstad

    30 års-jubileum og rebranding!

  • Sigrun Loe Sparboe

    Sigrun Loe Sparboe

    Vindfang er hennes andre soloalbum. Den jordnære og rolige musikken reflekteres i det visuelle uttrykket.

  • ResGeo
  • Mat av Vahl

    Mat av Vahl

    Eksklusiv kvalitet, råvarer, kortreist og matglede er stikkord for Harstads egen delikatessebutikk.

  • Vesterålen teater

    Vesterålen teater

    Rå teaterglede og ramsalte opplevelser midt i vakre Vesterålen.

  • Anna Rogde

    Anna Rogde

    Verdens eldste seilende skonnert, og en av Harstads største kulturskatter, markerte sinn 150års-jubileum i 2018 med en helt ny profil, nettside, og noen fantastiske filmer som hyller både båt og mannskap.

  • HCK

    HCK

    Harstad cykleklubb er en fartsglad gjeng med pågangsmot, talent og ambisjoner.

  • Refsnes Matglede

    Refsnes Matglede

    En identitet som skal bidra til å skape matglede med fantastiske produkter fra den lille bygda midt i landbrukskommunen Kvæfjord.

  • Harstad Bryggeri

    Harstad Bryggeri

    Harstads eget bryggeri trengte en identitet med like mye karakter som det fantastiske ølet de lager. Lokale råvarer står sentralt i produksjonen, og lokale signaler ble også bærende for identiteten.

  • Northup

    Northup

    Utfordreren i det arktiske reiseliv gjør din reisedrøm til din neste opplevelse.

  • Kvæfjord kommune

    Kvæfjord kommune

    Kommunen som alltid har blitt forbundet med landbruk og kværfjordkake ønsket seg en ny, moderne identitet for å få frem en økt satsning på barn, oppvekst og familielivet.

  • Norlandiart

    NorlandiART

    NorlandiART er et unikt kunst og et kunstformidlingsprosjekt som forteller historier fra og om Nordland sett gjennom kunstnerøyne.

  • Waves of North

    Waves of North

    Bærekraftige produkter av og for proffe frisører.

  • Tromsø Jazzfestival 2016
  • AMIFF 2016