Hipp Hurra endrer navn til Anew

Katta er ute av sekken. Vi har tatt steget. Hipp Hurra er historie, men byrået lever videre som Anew.
Anew logo

Det har vært stor utvikling i byrået vårt de siste årene. For to år siden var vi kun to designere. Nå teller vi syv årsverk. Vi har klart å tiltrekke oss fantastisk flinke folk, som kan helt andre ting enn vi kunne selv. Vi har styrket oss innen strategi, tekst, webdesign og prosjektledelse, i tillegg til å få enda flere designere på laget. Det har gitt oss en kompetansebredde som gjør at vi nå kan levere på et langt mer helhetlig nivå enn tidligere. Vi har gått fra å være et designbyrå, til å være et merkevarebyrå som blant annet kan bidra med å løfte lokale merkevarer opp og frem.

Hipp Hurra har vært et kult og riktig navn på byrået helt siden starten i 2006, og det var ingen lett beslutning å gå vekk fra det navnet. Men markedet har endret seg, vi har endret oss, og vi har ambisjoner om fortsatt utvikling. Derfor følte vi et behov for et navn som i større grad bidrar til at vi kan ta den posisjonen vi ønsker, på øverste hylle av kreative byråer i Nord-Norge.

Anew betyr å gjøre noe på nytt, på en bedre måte. Vi synes det var en veldig passende metafor for hvordan vi selv opplever vår egen utvikling. Vi er oss selv, men i ny og forbedret versjon. Dessuten sier også dette mye om det vi leverer til kundene våre, enten det er snakk om en ny visuell identitet, markedsstrategier eller nye websider.

I forbindelse med utviklingen har vi også utvidet våre lokaler betraktelig, og gitt kontoret en ansiktsløftning. Dette er mye takket være en ny og fremoverlent huseier i Art Gymsal, som har bidratt til at dette kontorfellesskapet har fått en helt ny vår.

Vi er stolte av vårt nye navn, vår nye profil, og vårt nye kontor. Så ikke nøl med å komme innom for en prat, en omvisning og en kaffekopp!